maanantai 15. maaliskuuta 2010

Give Me Your Eyes

1 kommentti:

Kirsti kirjoitti...

Tosi paljon kärsimystä tässä maailmassa. Ihmiset elävät epäinhimillisissä oloissa,kärsivät köyhyydestä,nälästä,sodista,kulkutau
taudeista terveydenhoidon puutteestä,myös eläimet.
Meillä on hyvin,josta voidaan kiittää.
Tärkeää asiaa maailman kärsimyksistä.
Kiitos Jani!
Siunausta!