Tosi paljon kärsimystä tässä maailmassa. Ihmiset elävät epäinhimillisissä oloissa,kärsivät köyhyydestä,nälästä,sodista,kulkutau taudeista terveydenhoidon puutteestä,myös eläimet. Meillä on hyvin,josta voidaan kiittää. Tärkeää asiaa maailman kärsimyksistä. Kiitos Jani! Siunausta!
1 kommentti:
Tosi paljon kärsimystä tässä maailmassa. Ihmiset elävät epäinhimillisissä oloissa,kärsivät köyhyydestä,nälästä,sodista,kulkutau
taudeista terveydenhoidon puutteestä,myös eläimet.
Meillä on hyvin,josta voidaan kiittää.
Tärkeää asiaa maailman kärsimyksistä.
Kiitos Jani!
Siunausta!
Lähetä kommentti