Moikka Jani!Ihana kappale!,Sulla on tosi hieno blogi ja ihania postauksia!,Mun on ollut vaikea paasta blogiisi aiemmin!,Tuun joku paiva blogiisi uudestaan,Nyt tassa omassa kirjotuksessa ei toimi kaikki kirjaimet,joten parempi vanhemmilla laittaa kommenttia!Kumminkin blogisi on mukava ja kiinnostava kaikin puolin!Oli kiva olla teilla!,Heavenia tossa katoin,T>Krista
Hei Jani, tässä musiikkivideossa laulettiin ihan suloisesti. Olet laittanut tänne paljon uutta minun viime käyntini jälkeen. Tuolla ylempänä on monia pelejä,ne kiinnostavat. Hyvää illanjatkoa Jani ystäväni!
3 kommenttia:
Kiitos vierailusta ja kauniista sanoista. Näemme aina uusia päivityksiä ja uusia virkoja.
Kiitos kaikille päivitykset ja me rakastamme nähdä Suomessa virkaa.
Thank you and Hugs from Chennai India
Moikka Jani!Ihana kappale!,Sulla on tosi hieno blogi ja ihania postauksia!,Mun on ollut vaikea paasta blogiisi aiemmin!,Tuun joku paiva blogiisi uudestaan,Nyt tassa omassa kirjotuksessa ei toimi kaikki kirjaimet,joten parempi vanhemmilla laittaa kommenttia!Kumminkin blogisi on mukava ja kiinnostava kaikin puolin!Oli kiva olla teilla!,Heavenia tossa katoin,T>Krista
Hei Jani, tässä musiikkivideossa
laulettiin ihan suloisesti.
Olet laittanut tänne paljon uutta
minun viime käyntini jälkeen.
Tuolla ylempänä on monia pelejä,ne kiinnostavat.
Hyvää illanjatkoa Jani ystäväni!
Lähetä kommentti